woensdag 11 juli 2018

Student en spijs: dish of the day

Tijd voor verandering

Zo ondertussen heb ik dit blog alweer een aantal jaar. Ik kook nog steeds met veel plezier,ben nog steeds dol op het verzinnen van eigen recepten en mijn creativiteit zorgt ervoor dat ik hoe dan ook wel wat op tafel krijg met wat ik in huis heb. Hierdoor merk ik ondertussen ook dat het voor mij makeklijker is om te koken zonder er bij na te hoeven denken wat ik erin gooi met de gedachte er later wel een keer een recept van te schrijven.

Als student zijnde, eet ik naast mijn zelfbedachte gerechten ook gewoon simpele maaltijden. Daarom wil ik graag dit blog een beetje een andere draai geven. Ik wil graag gewoon delen wat ik eet. Eigenlijk maak ik praktisch dagelijks een foto van mijn avondeten, waarom zou ik dat niet gewoon delen bedacht ik mij. Misschien is dat ook wel juist leuk en wil ik er mee laten zien dat je als student zijnde best leuke maaltijden kan maken die iedereen denk ik wel kan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je er lekker van gegeten? Laat het hier dan even weten...